jom usha usha blog nie. tak suka ? tapa, saya tak paksa anda. kalau suka, jangan lupa follow okay.

Isnin, 19 Julai 2010

sedih and memenatkan...

semalam macam-macam peristiwa berlaku dalam hidup aku. aku rasa macam nak gila. petang semalam aku lepak dengan roomate aku tengak movie then kteorang baca novel and komik. tanpa ku sangka, exbf aku telah menghantar msj kat aku. aku memang tak tahu milik siapakan no itu. tapi bila aku reply tanya ni sapa alangkah terkejutnya diri ku ini bila mendapat tahu no iti milik exbf ku. so trouble...aku benci dia. orang yang tidak pernah menghargai kasih yang diberi. lepas kejadian tu, ada lagi musibah yang menimpa diriku ini. huhuhuhu...
dalam perjalanan aku ke ibnu sina, aku pergi ke mesin atm. tiba-tiba, sampai saja aku kat mesin atm tu, kad bank aku hilang. bagaikan nak mati aku di buatnya..huhuhu...
kad aku hilang!!
arggghhh....tension nya aku waktu tu. aku berpusing-pusing mencari kad aku. tapi malang nya aku tak jumpa gak. entah bagaimana terlintas di fikiran aku untuk pergi ke pusat kawalan. aku tanya dekat pakcik-pakcik yang bekerja di situ. akhirnya kad tu ada disana. ada orang yang telah jumpa kad tu. alhamdulillah, akhirnya jumpa gak. selepas itu barulah diri ku ini tenang menjamu selera. hehehhe..
hari ni, aku puasa. ada ja dugaan yang aku hadapi. masa aku p buka puasa, lama gler aku kena tunggu sedangkan kami dah order awal. membara gak la aku hampir sejam tunggu tak sampai-sampai lagi pesanan. sabar punya sabar akhir nya sampai gak..huhuhu...ini la hari-hari ku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan