jom usha usha blog nie. tak suka ? tapa, saya tak paksa anda. kalau suka, jangan lupa follow okay.

Sabtu, 17 Julai 2010

bosannya hari ini....

hari ni aku bangun lambat sebab semalam aku tidur lambat. pukul 12 lebih baru aku bangun. teruknya anak dara apa ni bangun lambat2. bangun je dari tidur aku kemas-kemas tempat tidur aku, kemudian aku basuh kain, sudah seminggu aku tak basuh sebab terlampau busy sangat...hehehe..
petang tu aku keluar teman membe aku nak p bayar broadband dia. lepas selesai suma tu aku balik bilik aku. masa aku keluar tu aku dapat berita yang mnggembirakan aku, family aku nak datang kat aku. wah, happy gler aku bila dapat tau..hehehe..
rindu kot kat mak ayah aku tu..hehehe..
huhuhu...dah la tengah merajuk dengan pakwe..huhuhu..dia selalu sangat busy. bosan la. dah tak tau nak buat apa dah kat bilik ni...
hurrmmm....dah ngantok dah la...
nak tidur dah..nanti sambung lain..daaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan