jom usha usha blog nie. tak suka ? tapa, saya tak paksa anda. kalau suka, jangan lupa follow okay.

Jumaat, 7 Januari 2011

sbtu pon kna p klas gak ka??

benci nyaaa...
huhuhuhu...
hari sbtu pon kna p klas...
dh la 2 ari2 aku tdo dlm klas...

errmmm
xtau la nape,,,
mcm kna sumpah dah...
asal msok klas je aku tdo...
klo kt blik xnk plak aku tdo...

huhuh
dah la ari sbtu kna p klas...
TERSANGAT BENCI...
ermm..
apa bleh bt...

eh rasa2 skunk nie aku dh kurus blom ek??
hari2 aku xcersise...
heheheh
klo dh krg brat aku...
yes! yes!
akhirnya...
brjaya gak..
hehehhehehe

weh,
sok aku nk p mid,
ada chocolate fair..
tp sbnaq nya bkn 2 tjuan aku..
slma aku tgh on diet nie...
aku tlah brjaya kumpul duit aku...
nk tau sbb apa??

sbb aku nk bli _ _ _ kt shapik...
hehehehhe
kn ari 2 bzday dia aku xbli apa2...
ermm...
harap2 dia xtau la apa yg aku nk bli nie...
hehehheh
first2..aku tragak2 gak la nk bli kt dia...
tp bla pkiaq blik xslah kn klo skali sekala aku bli kt dia brg yg 2++
hehehehhehe
sbb aku syg sgt kt dia..
aku dh xksah 2 suma..
diet ke x ke...
jnji apa yg aku nk bt 2 jd...

shhhhh... !!
jgn heboh2 k..
hehehehhe

2 ulasan: