jom usha usha blog nie. tak suka ? tapa, saya tak paksa anda. kalau suka, jangan lupa follow okay.

Jumaat, 13 Ogos 2010

ceritaku..

8 ogos 2010,dia dtg ke kolej aku....wah aku xsgka yg dia nk dtg tuk jmpa aku...huhuhu....da la aku rindu gler kot kt dia...pg 2 dia coll aku tp aku trover slept...huhuhuhuhu...then dia mrah2 aku....huhuhuh...cedey oooo....xpa laaa...aku bngun tdo trus p mndi then p jmput dia...xjauh pon dkat je...then dia dtg kteorg spen time sma2....kmi tgk movie..then aku stdy la ckit...hahahha...bt syarat je nie....hahahah.....pas2 aku blik hstel....sok aku da exam.....huhu....sok pg nya dia dtg bg smagt kt aku coz aku nk exam...hehehe....tp alhamdulillah la...aku leh la jwb....hehehhe...pas 2...kteorg lunch sama2....tp sdey laa....kteorg jmpa jap je coz dia dh nk blik da...hhuhuhu....apa ley bt....dah trpksa.....huhuuh.....skunk da hmpr smggu da aku xjmpa dia....rindu woooo....huhuhuh......ari ni aku 1st time aku p umah ibu aku...hehehe...tp aku da dpt pngalaman mnis...hahahhaha.....aku jtoh kot trgelincir...hahahah....kelakar.....slamat xda sapa yg tgk..yg perasan pon sppu aku n mktok je...hehhehee...klakar gler.....xpa2....org ckap pngalaman....hehehhe....tp msa aku nk p umah ibu aku.....si dia gler2 nya riso la kat aku....hehehe...tu la sapa soh tgl kn awek jauh2...hehehehhe....kwn2 aku rmai yg blik..tp yg sorg ni p overnite plak....huhuhu,,,nk itot......tp dia xkaci.....huhuhu..da jnji da dgn dia...so kna la turuti jnji 2....xkn nk mngkir janji lak....hhehhehee...da la aku da nyantok da laaa.....nnt aku cter lg...hehehhe....daaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan